niedziela, 15 lipca 2012

Stosik #2

   Dość dawno nie przedstawiałam Wam mojego stosiku. Powodem było to, że nie było czego pokazywać. Ale teraz zebrałam książki i mangi, które kupiłam w okresie między majem a lipcem.


Od dołu:

Córka Alchemika Katharine McMahon
Coco Chanel. Życie Intymne Lisa Chaney
Cienie na Księżycu Zoë Marriott
Kuroshitsuji 4 i 5 Yana Toboso
Alicja w Krainie Serc 3 QuinRose, Soumei Hoshino
Pandora Hearts 5-7 Jun Mochizuki

Mimo, że tego niewiele to niezmiernie cieszy mnie ten stosik. Niedługo możecie spodziewać się nowej recenzji. Miłej niedzieli.

3 komentarze:

  1. Nie wiem, jak to zrobiłaś, ale każda pozycja z Twojego stosu mnie interesuje! Nie mogę się doczekać Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się ciekawe wakacje....

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.